selamat hari ibu buat mama tersayang...


ibu.... ibu.... engkau la ratu hatiku

SELAMAT HARI
IBU MAMA!!!!!

alhamdulillah... tahun nie, aku berpeluang mengucup pipi mama sambil mengucapkan selamat hari ibu, mama!!
bukan nk kate sblm nie tak pernah... cuma tak berpeluang bertentang mata je..
bese wish melalui fon je...

bg aku.. setiap hari, adalah hari ibu sebenarnya..
hari dimana aku perlu sntiasa menunjukkan rse hormat, kasih dan cinta aku buat mama tersaya
ng...

semua org ade ibu..
semua org akan kate ibu mereka adlh ibu yg terbaik termasukla aku.
mama adalah contoh terbaik yg perlu aku jd kn idola ..
pencapaian mama sebagai guru cemerlang slama bberapa tahun mmbuatkan aku bangga bergelar anak mama..

dikala rmai pelajar mahu menjadi anak angkat @ mentee kpd mama disekolah...
aku tersenyum bersyukur...
krn aku dilahirkan dan dibesarkan sndri oleh mama tanpa perlu berebut dengan org lain..

takde ape yg perlu di
pertikaikan lagi..
terbukti MAMA adalh seorang GURU dan IBU yg terbaik yg ALLAH kurniakan kepada aku dan keluarga...

untuk mama...
UMMI SAYANG MAMA...
terima kasih krn membesarkan ummi dan adik beradik yg lain dgn penuh kesabaran dan kasih syg...
=)


ENJOY READING =)

No comments:

Post a Comment