Arsenal nk dtg Malaysia?????WOW!!!!Amazing



ARSENAL VS MALAYSIA

WOW!!!terujanye aku bile dpt taw Arsenal nk wat friendly match ngn team Malaysia... setelah sekian lama, akhirnya Arsenal dtg jgk Malaysia... asik Man U ngn Chelsea jer.... bile bile n bile???ktenye kompem 13 July 2011 player Arsenal sume akan menjejakkn kaki ke bumi Malaysia nie.. huhu....

aku mmg fanatik gler ngn Arsenal... ikutkn hati mmg nk beli tiket. mahal pon mahal la, bkn slalu dorg dtg kn... tp mmndangkan aku nie prempuan n tak ramai mmber yg minat team Arsenal mcm aku.. terpksa la aku lupekn je hasrat tuh dgn harapan akan ade live perlawanan tuh kt tv nant...

ape yg pasti.. bile adenye perlawanan nie, kte dpt tgk bhw Arsenal jgk ade peminat2nye yg tersendiri wlupon tidak sefanatik fan M.U. sbbnye, fan Arsenal nie sgt2 humble.. wkakakakaka...

okayla.... nk chow, smbil berharap akan dtg seorg 'putera' menawarkan dirinya utk menemankan aku menyaksikan perlawanan nie nant.. kah3...


ENJOY READING =)

No comments:

Post a Comment