dan bila tiba masanya...

dan bila tiba masanya...
FB a.k.a FACEBOOK itu akan dihapuskan..

opsss.... jgn gelabah yea...
bkn fb sume org... fb aku jer...

mslh fb nie 1 je la...
tak bole nk delete akaun trus mcm MYSPACE...
bole deactive jer.. kang klau aku terlupe yg aku da deactive akaun...
sme jer... active blik akaun tuh..

ermm.... da slalu sgt rsenye aku ngadap bnda tuh...
bkn watpe pon... men game jer..
asal bkk jer main game, mne de chating ngn mmber2 sgt pon....

sbb tuh la aku kte...
bile smpai msenye nant...
aku akan deactive semula akaun tuh....

agaknye kna mintak tolong mmber kot supaya tukar password fb aku..
tak ler aku active kn blik nant...
hahaha.......

ini bukan kesah tak pro ke menggedik ke ape ke k...
ini kisah kebosanan.....
smpai 1 mse.... aku rse fb nie memualkan..
smpai leh muntah hijau bagai...

so,,,, tggu mse je la...
aku nk praktis hilangkn bosan dgn cre lain....
cre yg lebih 'enjoy' dpd fb..


ENJOY READING =)

No comments:

Post a Comment