kawan2.... tolong sye. tolong bce entry sye nie k...


jgn tnye knapa aku bosan....
sbb aku mmg sgt bosan...
bosan sbb terperap seharian kt rumah...
tade hiburan...tade kwn2 nk bersembang...

sbb tuh aku letak title cmtu... keh3

sebenarnye kan...

mcm2 benda da aku buat...
same je rasenye...
nk ajak mmber kuar....
tade mmber yg dok area2 cnie plak...

serius...
aku rse mcm duduk kt dunia yg jauh dpd org..
dunia yg cuma ade aku...................

kalau dlu... mmber2 je yg slalu ajak aku kuar...
sekarang, da terbalik plak...
keje aku asik ajak org kluar je.......

sory korg...
aku bosan... sbb tu ajak korg kuar...
aku cuma perlukan mmber nk bersembang..tu jer..
aku sggup lepak kedai mamak berjam-jam, asalkan dpt bercerita ape sje ngn korg..

skrg nie pon.. kredit telefon cepat sgt habes..
bkn call pakwe, tp call mmber....
da tak dpt nk jumpa... call pon jd la...
topup rm10, seari je bole abes.....
nmpak tak besarnya kesan bosan tuh kt aku???????

point kt cnie,
aku tak perlukan BOYFRIEND @ PAKWE!!!!!
aku cuma perlukan TEMAN a.k.a SAHABAT...
untuk berbual....

maknenye...
klau korg rse korg sahabat aku.. then, korg kesian kt kawan korg nie...
slalu2 la wat kejutan ajak aku kluar k...
confirm, aku mesti appreciate ape yg korg buat tuh...
hehehehehehe....

p/s : (KORG) yg aku mksudkan tuh adalah sesiapa shj yg merasakan diri dye sahabat aku

:)

ENJOY READING =)

No comments:

Post a Comment