rindu yg tiada penghujung....

kalau aku ckp aku rindu kawan2 aku.... itu bermakna aku betol2 maksudkannya...
kalau aku ckp aku tak rindu mereka langsung.. itu bermakna aku menipu korg..
beb!!!!! aku serius rindu kawan2 aku... !!!!!!!!!!!!

tiga tahun berhempas pulas demi segulung diploma (wlupon result tak segempak mmber yg lain)...
tiga tahun menatap wajah mmber2 yg pelbagai ragam (tapi aku syg dorg)...

dan sekarang.. dlm sekelip mata jer.. tiga tahun tuh menutup tirainya...
sekelip mata jer.. aku berpisah dengan mmber2 sume...
sekelip mata jer.. aku berjaya tamatkan diploma aku tnpa sebarang repeat paper..
dan.. sekelip mata je.. duit poket aku yg disumbangkan oleh 'MARA' akan berakhir...waaa... nk duit lg. haha
alhamdulillah.... skrg tggu nk grad je. insyaallah bulan 11 nant.. doakan aku yea... =)

ENJOY READING =)

No comments:

Post a Comment