You are not in MOVIE.....!


kita mungkin idamkan pasangan sekacak Hariz mcm dlm ombak rindu..
atau mungkin pasangan yg karakter nye setenang Zikir dlm tentang dhia..
dan mungkin juga seromantik Seth Tan dlm nora elena...

tp pernah tak kita tertanya-tanya, adakah karakter sebenar mereka yg memainkan watak2 tersebut sama seperti karakter di dalam lakonan????
mungkin yea, mungkin tak... 
tp tipula kalau aku kate Aaron Aziz tak kacak kn..cuma, romantik ke Aaron Aziz yg sebenarnye??
wallahualam...bukan urusan aku.

ape yg aku nk sampaikn kt sini, berdasarkan quote yg kt atas tu.. tak usah lah kamu dan aku mengharapkan jalan cerita kita sama seperti sinopsis movie yg ditonton. 

tak salah membayangkan, sbb aku sendiri mmg suka berangan.. tp berangan atau membayangkan utk menggenggam bintang yg berada di langit mmg la satu perkara yg sia2..buang masa.

bukan sume hidup seindah dan sesenang seperti cerita2 yg ditayang pada kita. berpijak di bumi nyata. kadang2, kehidupan kita ni adalah jauh lebih baik drpd apa yg kite tgk di tv. cuma kita je tak perasan.

ape pon, jgn marah aku kalau korg tak dpt tangkap ape bnda yg aku cuba sampaikn nie. sbb aku menaip ikut suka, langsung tade karang2...

*satu benda nk share sblm aku keluar daripada sini. aku jeles sgt dgn Shera Ayob. ala, yg berlakon cter karak tu. nk taw sbb ape??? sbb dye dpt kahwin dgn Zahiril Adzim. korg nk taw sape zahiril tu??? dye tu aktor feberet aku..dan dye sememangnya tersgt la romantik dan puitis. sory, ni mmg adalah karakter dye yg sbnrnye yg aku nmpk. mcm tu la laki yg aku nak..kehkehkeh.. gurau je...

chow dulu guys, assalamualaikum




ENJOY READING =)

No comments:

Post a Comment