tiada kegembiraan selagi tiada penawarnya....

hari ni dlm sejarah...
buat pertama kalinya seumur hidup aku, abah terkulai lemah... buat pertama kalinya, abah dibawa menaiki ambulans.. dan buat pertama kalinya abah terbaring di atas katil hospital dengan wayar yg berselirat.

YA ALLAH!! aku tak pernah membayangkan abah serupa itu. tapi skrg aku dah pon laluinya.

kawan2... dengan rendah dirinya aku minta sedikit waktu utk doakan supaya abah cepat sembuh. aku rindu abah.. dan sesungguhnya rumah ni sunyi tanpa abah.. semoga Allah dapat mengembalikan semula keriuhan dlm rumah ni dengan gurau senda drpd hero kami. satu-satunya HERO kami.

semoga abah cepat sembuh.. amiiinnnnnnnnn!!!
ENJOY READING =)

2 comments:

atiqah said...

semoga abah ko cepat sembuh weh.
aku faham prsaan ko..
sbb aku pn penah laluinya sbelum ni.
banyak2kan berdoa. insyaAllah smua akan baik. :)

KiraHan said...

ummi !!!!! tadi pegi lawat ayah awak, eh eh i mean lawat awak sangat kelakar okayyy. tak habes2 perangai joyah masing2 walaupun di hospital. LOL. kitorang semua doakan cikgu hakim cepat sembuh. aminnnn. :)

Post a Comment