my lovely nephew... LILYANNA NURNAYLI

LILYANNA NURNAYLI BT LUQMAN

nama seindah bunga, wajah seiras orang tuanya. itula permata sulung abangku.

arini genap 25 hari umur Nayli. dan aku masih tak berpeluang nk memeluk cium dia seperti mana mereka yg berada di sana. insyaallah, June tahun depan baru kami dapat bersua muka..Nayli pon da brape bulan mse tu..tak kisahla, janji dapat jumpe..

walaupon jauh, tp aku rase dekat sgt ngn dye.. demi Allah, aku rindu Nayli..rindu yg teramat sangat. padahal aku tak pernah jumpe dia pon lg..pelik, tp tu la yg aku rase skrg. menangis bile tgk gmbr dia... comelnye dia.

utk Nayli...
semoga terpelihara kesihatannya.. jadi anak solehah yea sayang. semoga membesar dengan elok. aminnnnn
next year kite jumpe yea,...

ummi ckp : gmbr kt atas tu gmbr Nayli selepas 25 hari mngenal dunia...

ENJOY READING =)

1 comment:

AKU CHUN said...

LILYANNA NURNAYLI!! Sangat comel!!

Post a Comment