rezeki ade dimana-mana.. insyaallah!!!



da masuk bulan 7. result upu pon da nk kluar.. 2 mggu jer lg... menunggu dengan penuh kesabaran. taknak terlalu mengharap sbb ta
knak terlampau kecewa kalau tak dapat...




yeah!!! never ever ever give up..!!!
pegang kate2 tuh sampai bile2...
kalau aku tak dapat offer utk kemasukan sept nie.. aku kna wat rayuan utk next offer..
kalau tak dapat jgk... aku kna try try n try lagi sampai dapat....
takmo menyerah awal.. usaha tgga kejayaan.. chaiyok2 utk diri sendiri.. :)



ape aku nk buat sementara tggu offer baru???
tuh.. tgk gmbr kt atas tuh... keje la jwbnye. hurmm....
buat mse nie aku blom rase serius bekerja sbb byk bnda aku taktaw.. byk bnda aku kna blaja...
so, ini je la satu2 pluang aku utk cari pngalaman... keje scr serius dlm bidang yg aku amik nie..
sambil2 cari pngalaman, smbil2 la cari duit kn?? hehe
byk kegunaan duit nie wei..
org kate rajin menabung hati pon senang..
bile duit da byk, nk smbung blaja pon senang.. tak pyh ssh kn mama ngn abah..kn???
dipendekkan cter... aku chow dlu. asalamualaikum
p/s : ptg nie nk merayap kt wangsa walk plak. moh ler kite.. hehe

ENJOY READING =)

No comments:

Post a Comment