gambar untuk dikenang

malam td sebelum tdo dgr lagu hijau daun. ala, lagu yg tgh main skrg nie. tgh sedap2 layan ttbe kluar air mata. menangis rupenye. baru aku prasan yg aku sbnrnye rindu gler kt X-housemate kt bangi dlu. kitorg suke lagu tuh. sbb tuh la lagu tu buat aku ingt kt dorg. 2 tahun tggl sebumbung. mcm2 aktiviti bersama. tido, makan, bangun sahur, berbuka, terawikh, lepak, study, wayang, picnic. sume same2.. sbb rindu gler kt dorg. aku cari gmbr2 sepanjang ktorg bersama nie n letakkn kt blog nie.


kami berenam time dinner kt palace of golden horses.

kami lagi..

sebelum bergerak. muka kerek nk jd cover majalah

kami berlima tanpa hani didepan rumah

aku ngn nas. roommate merangkap macik yg suke membebel

putrajaya. tak sume ade. sem 5

sem 5. hani,cipok,fara

picnic kt jeram, n9. plan spontan aku ngn lin

kami ber4 nk balik sbk bernam. raya rumah aku. sem 3 kt puduraya

mse mula2 bergelar housemate. tak ingt nk p mne time nie. sem 3

nk g claz, umah tak sempat kemas. sem 4

housemate tp bkn roommate .. sem 3

rindu gler kt macik nie. roommate yg slalu bg smgt. sem 4

aku, hani, nas. roommate yg kaki tdo

gambar kabur. time nie aku kurus je sbb tgh demam. sem 4

tu la sebahagian gambar yg dpt diupload. kalau ikutkn, ade byk lg aktiviti ktorg. tp tak sempat nk snap pic..

perkenalan tanpa dirancang dan semoga ia berakhir dengan kemanisan. kenangan ini milik kami. semoga persahabatan kekal hingga akhir hayat. walau jasad terpisah, dihati kte tetap sama.

1 ayat keramat untuk mereka "AKU SAYANG KORANG"





ENJOY READING =)

No comments:

Post a Comment