Suffian yg nakal dan Obsesiku yg catchy


OBSESIKU - AQASHA

tu dia....lagu yg wajib didengar setiap minggu isnin hingga khamis..

kalau korg layan cter Gemersik Kalbu mcm aku.. mesti korg pon takkan miss lagu ni kn, melainkan korg tak tgk part akhir la..

td search lagu ni kt utube, baru la aku taw yg lagu ni dah lme sebenarnye. video ni pon dorg da upload tahun 2010 dlu, kt radio Xfm pon slalu pasang. mne la nk taw kn..

1st time dgr, pelik jgk.. apesl la dye ni sesuka hati je sebut nk gigit-gigit telinga org dlm lirik dye kn..mcm klakar je. tp bile da dgr lame2.. tgk plak cara Aqasha nyanyi kn lagu ni, rasa da jatuh cinta plak ngn laki org ni. haha.. jgn amik siyes yea..

aku mmg takleh miss cter ni.. kalau mls nk tgk kt tv, aku tgk kt utube je.. tu pon sbb nk tgk Suffian yg kacak lg bergaya ditambah plak dgn karakter dye yg nakal plus romantik tu kn. alahaiii,, sweet gitewww.

memandangkan aku da pernah bace novel ni dlu.. so, aku tak brape kisah sgt dgn watak2 lain.. jalan cter pon da taw, hati pon tak sakit bile tgk part2 yg sepatutnye menyakitkan hati...

k la.. tu je nk cter. nk suruh korg tgk video tu jgk sebenarnye. ade keje ni..chow dlu, 
assalamualaikum...



ENJOY READING =)

No comments:

Post a Comment