ucapan dan harapan sempena 11 oktober.

11 Oktober 2011. genap 21 tahun umo aku. tak sangka. kejap je rase. da boleh daftar mengundi da. hehe. tahun nie bese jer rasenye. tade ape yg special kalau nk dibandingkn ngn tahun2 sblm nie. aku mmg tak ingt cmne sambutan bfday aku mase kecik dlu., tp aku maasih ingt cmne tarikh nie diraikan utk 4 ke 5 tahun sblm nie. beza mmg berbeza (cm nabil lak kn)  :)

mcm biasa, aku akan tido awl setiap mlm menjelang bfday aku. tade mse nk countdown ke ape ke. tdo lg best.. dan mcm bese jgk aku akan terjage awl sbb tido tak bper nk lena terbyg-byg hari esok kononnye. pg td pkul 3.30 trjage nmpk ade 5 msj. org pertama wish mestila mama ngn abah. pastu sorg lg mmber yg tak pernah lupe bfday aku~lyn~. terharu sgt...

kali nie tade mmber2 yg nk 'meraikan' bfday aku. sume da wat hal masing2. sunyi je rse wlupon sbnrnye dorg main kasar. haha.. siyes, rindu waktu2 tu..

~ alhamdulillah, syukur pd Allah sbb masih beri peluang utk aku bernafas sehingga hari nie. malu rasenye sbb sehingga ke umur ini, masih byk tuntutan agama yg blom terlaksana.

~ trima kasih pd mama ngn abah sbb membesarkan anak se'comel' ini tanpa sedikit keluhan dan rase penat. sesungguhnya, aku takkan berada didunia ini tanpa mereka.

~ trima kasih yg keduanya pd along, angah, bangcik ngn adik sbb tak lupe bfday ummi. hee...
mereka adalah watak penting yg sentiasa menyerikan hari aku setiap kali berkumpul sama.. mereka nyawa aku.

~ trima kasih yg seterusnye buat sahabat2 yg sudi berkawan, trima aku seadanya aku. nk sebut nama, ramai sgt rasenye. trima kasih byk2  :)

dah habes bg ucapan. hehe... skrg nk ucap trima kasih utk mereka yg sudi belanja dan bg hadiah plak. tak mengharap pon sbnrnye, tp aku hargai ape yg mereka buat, mestila.. free kn. hehe  :)

YG PERTAMANYA 


nie present dpd mama ngn abah. pagi2 lagi da dpt hadiah nie. tqvm mama,abah. 

YANG KEDUANYA


kek choc indulgence dpd rere dan wani. ofismate aku. sbnrnye dorg taktaw langsung arini bfday aku, tp bile dorg da taw, cepat2 pegi kedai belikn kek nie. thanx, syg korg.  :)

YANG KETIGANYA


nandos. dinner special dpd maklang. klakar jgk sbb ptg td dye call tnye tade spe2 ke blnje mkn. aku ckp la tade, trus dye soh siap nk ajak mkn. malu sbnrnye, sbb aku tak wish pon bfday dye 20 sept aritu. aku lupe. mesti dye sedey sbb org yg dok 1 rumah ngn dye langsung tak wish. sorry..  :(

hurm. tu je la kot.. sedikit sbyk cter arinie. alang2 da lme tak mengupdate kn. tggl 1 jam 15 minit je lg sblm hari menginjak ke 12 oktober. sekejap je rasenye.. ade ke lg aku utk bfday yg ke 22 tahun depan??wallahualam. 

smoga aku dipanjangkn umur utk trus memohon keampunan pd Allah s.w.t atas sume dosa yg dilakukan. smoga aku dapat berbakti, membalas segala jasa mama ngn abah yg selama nie bersusah payah membesarkn aku dan smoga aku berpeluang utk sentiasa meminjamkn bahu buat sahabat2 yg memerlukan tak kira waktu senang mahupun susah.

sekian sume. ada mase, aku update lg. asalamualaikum.

ENJOY READING =)

1 comment:

SYAKIRA said...

hehe..gud luck MUET ye makcik ! :D

Post a Comment